Pirkimo taisyklės ir mokėjimo sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir Pardavėjo UAB „Valorus” (toliau – Pardavėjas), juridinio asmens kodas 134192448, registruotos buveinės adresas Algirdo g. 54, Kaunas, LT-50157, PVM mokėtojo kodas LT341924412, el. paštas matas@valorus.lt, telefono numeris [Jūsų kontaktinis telefonas], tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes – individualizuotus sporto ir laisvalaikio gaminius (apšilimo marškinėlius, krepšinio aprangas, laisvalaikio marškinėlius, laisvalaikio bliuzonus ir kt.) (toliau – Prekės) Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje [Jūsų elektroninės parduotuvės adresas] (toliau – el. parduotuvė).

1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad su šiomis Taisyklėmis susipažino ir sutinka jų laikytis. 

1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus Pirkėjai bus informuojami paskelbiant atnaujintą Taisyklių versiją el. parduotuvėje. Pirkimams taikomos Taisyklės, galiojusios užsakymo pateikimo metu. 

1.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformuoja Prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ (arba analogišką).

2. Asmens duomenų apsauga

2.1. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Pardavėjo Privatumo politika, kuri yra neatsiejama šių Taisyklių dalis ir skelbiama el. parduotuvėje. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad taip pat susipažino ir sutinka su Pardavėjo Privatumo politika.

3. Pirkėjo teisės ir pareigos

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes el. parduotuvėje šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už Prekes ir priimti jas šiose Taisyklėse nustatyta tvarka. 3.3. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, privalo pateikti teisingus ir išsamius duomenis registracijos ar užsakymo formoje. Pasikeitus Pirkėjo duomenims, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti savo paskyroje (jei tokia yra) arba informuoti Pardavėją el. paštu, jei tai aktualu nebaigtam vykdyti užsakymui. 

3.4. Pirkėjas atsako už visus veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve. 

3.5. Pirkėjas privalo laikytis šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

4. Pardavėjo teisės ir pareigos

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. 

4.2. Pardavėjas įsipareigoja pagaminti ir pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes Pirkėjo nurodytu adresu šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis. 

4.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms (pvz., dėl techninių kliūčių, Prekės gamybos ar tiekimo sutrikimų), negalėdamas pagaminti ir pristatyti Pirkėjui užsakytos Prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar panašią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 20 darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas. 

4.4. Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve, jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui, stabilumui ar saugumui arba pažeidžia savo įsipareigojimus. 

4.5. Pardavėjas turi teisę anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už Prekes per 5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo (jei pasirinktas ne momentinis apmokėjimas ir nėra susitarta kitaip).

5. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

5.1. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos Eurais su PVM. 

5.2. Pirkėjas už Prekes atsiskaito vienu iš el. parduotuvėje siūlomų būdų: 

5.2.1. Naudojantis elektroninės bankininkystės paslaugomis per mokėjimų sistemą Stripe. Mokėjimas atliekamas Pirkėjo banko aplinkoje arba atsiskaitant mokėjimo kortelėmis (Visa, Mastercard ir kt.), kurias aptarnauja Stripe. 

5.3. Atsiskaitydamas per Stripe sistemą, Pirkėjas nukreipiamas į Stripe aplinką. Visi mokėjimo duomenys tvarkomi saugiai Stripe sistemoje. Pardavėjas negauna ir nesaugo Pirkėjo mokėjimo kortelių ar banko prisijungimo duomenų. Už duomenų saugumą atsakinga Stripe sistema. 

5.4. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už Prekes nedelsiant po užsakymo patvirtinimo. Užsakymas yra pradedamas formuoti ir pradedamos gaminti Prekės tik gavus Pirkėjo apmokėjimą už Prekes ir, jei taikoma konkrečiam užsakymui, galutinį Prekės dizaino patvirtinimą iš Pirkėjo (žr. 6.3 p.).

6. Prekių gamyba, dizaino tvirtinimas ir pristatymas

6.1. Visos Pardavėjo siūlomos Prekės yra gaminamos pagal individualų Pirkėjo užsakymą (individualūs dizainai, sublimacija, šilkografija, termo spauda, transferos ir šilkografinės transferos). 

6.2. Gamybos trukmė: 15 – 25 darbo dienos po užsakymo apmokėjimo ir, jei reikalinga, galutinio dizaino patvirtinimo. Šis terminas gali keistis priklausomai nuo užsakymų kiekio ir gamybos apkrovimo. Apie numatomą individualaus užsakymo gamybos terminą Pirkėjas bus informuotas per 3-5 d.d. atskirai po užsakymo pateikimo. 

6.3. Prekių dizaino tvirtinimas (jei taikoma): 

6.3.1. Pirkėjas yra atsakingas už pateiktos individualiam dizainui skirtos medžiagos (logotipų, tekstų, paveikslėlių, spalvų kodų ir kt.) tikslumą, kokybę bei autorines teises. Pirkėjas patvirtina, kad turi visas teises naudoti pateiktus dizaino elementus ir jie nepažeidžia trečiųjų šalių teisių. 

6.3.2. Pardavėjas su Pirkėju suderina dizaino maketo peržiūrą ir patvirtinimą el. paštu arba per kitą sutartą komunikacijos priemonę. Pirkėjas įsipareigoja per 2-3 d.d. patikrinti maketą ir pateikti savo patvirtinimą arba pastabas. Prekės gamyba pradedama tik gavus galutinį Pirkėjo patvirtinimą raštu (pvz., atsakant į el. laišką). 

6.3.3. Jei Pirkėjas laiku nepateikia dizaino patvirtinimo ar pastabų, užsakomų prekių gamybos terminas yra nukeliamas. 

6.3.4. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei Pirkėjo pateiktas dizainas ar jo elementai yra įžeidžiantys, diskriminaciniai, pažeidžia teisės aktus ar trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės teises. Apie tokį sprendimą Pardavėjas informuoja Pirkėją. 

6.4. Prekės pristatomos Pirkėjo sąskaita. Pristatymo kaina ir būdai nurodomi el. parduotuvėje užsakymo formavimo metu. 

6.5. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerių tarnybą arba į paštomatus. Numatomas pristatymo laikas Lietuvoje po Prekės pagaminimo yra 3 – 5 darbo dienos. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimą, jei tai įvyko dėl trečiųjų šalių (pristatymo tarnybos) kaltės. 

6.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su vežėju patikrinti siuntos būklę (pakuotę ir Prekių kiekį, kokybę, asortimentą). Pastebėjus siuntos pakuotės pažeidimą, Prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (kurjerio pateiktame arba paštomato ekrane) bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo/neatitikimo aktą. Pirkėjui pasirašius priėmimo-perdavimo dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir Prekės atitinka užsakymą.

7. Prekių kokybės garantija ir grąžinimas

7.1. Visoms Prekėms taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatyti kokybės garantijos terminai. 

7.2. Individualiai pagamintų Prekių grąžinimas. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228^10 straipsnio 2 dalies 3 punktu, Pirkėjo teisė per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti kokybišką prekę netaikoma sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms. 

7.3. Tai reiškia, kad kokybiškos, pagal Jūsų individualų užsakymą (pasirinktas dizainas, dydis, spalvos, užrašai ir pan., ir/arba patvirtintas maketas) pagamintos Prekės negali būti grąžinamos ar keičiamos, nebent Prekė turi gamyklinį broką ar neatitinka Pirkėjo patvirtinto užsakymo specifikacijų dėl Pardavėjo kaltės. 

7.4. Jei Pirkėjas gavo nekokybišką Prekę arba Prekę, kuri neatitinka užsakymo (pvz., neteisingas dydis, spalva, dizainas dėl Pardavėjo klaidos), Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės gavimo dienos kreiptis į Pardavėją el. paštu [Jūsų klientų aptarnavimo el. paštas], pateikdamas Prekės įsigijimo dokumentą ir aiškiai nurodydamas trūkumus bei pridėdamas nuotraukas ar kitus trūkumus įrodančius dokumentus. 

7.5. Pardavėjas, nustatęs, kad Prekė yra nekokybiška dėl Pardavėjo kaltės, įsipareigoja savo sąskaita pakeisti nekokybišką Prekę kokybiška Preke, neatlygintinai pašalinti Prekės trūkumus arba grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus. Dėl Prekės grąžinimo ar keitimo sąlygų Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria individualiai. Esant Pardavėjo kaltei dėl nekokybiškos prekės, Prekės grąžinimo Pardavėjui išlaidas padengia Pardavėjas. 

7.6. Grąžinamos ar keičiamos nekokybiškos Prekės turi būti nedėvėtos, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir, pageidautina, originalioje pakuotėje.

8. Atsakomybė

8.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius. 

8.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta. 

8.3. Už sutarties pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 

8.4. Žala atlyginama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

9. Intelektinė nuosavybė

9.1. Visos teisės į el. parduotuvę ir joje esantį turinį (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, grafinius elementus, logotipus, prekių ženklus, nuotraukas, dizaino elementus, programinę įrangą) priklauso Pardavėjui arba Pardavėjas turi teisę jais naudotis. Šį turinį draudžiama kopijuoti, platinti ar kitaip naudoti be išankstinio raštiško Pardavėjo sutikimo.

9.2. Pirkėjas, teikdamas individualaus dizaino medžiagą (logotipus, tekstus, vaizdus ir kt.), kaip nurodyta 6.3.1 punkte, prisiima visą atsakomybę dėl šios medžiagos autorinių teisių ir naudojimo teisėtumo.

10. Prekių priežiūra ir spalvų atitikimas

10.1. Pirkėjas įsipareigoja laikytis Prekių priežiūros instrukcijų, kurios gali būti pateiktos kartu su Preke, Prekės aprašyme el. parduotuvėje arba atskiroje el. parduotuvės skiltyje. Pardavėjas neatsako už Prekės kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas nesilaikė Prekės priežiūros reikalavimų.

10.2. Pardavėjas deda visas pastangas, kad Prekių spalvos el. parduotuvės nuotraukose kuo tiksliau atitiktų realias Prekių spalvas. Tačiau dėl skirtingų ekranų nustatymų, apšvietimo ir spaudos technologijų ypatumų, galimi nedideli Prekės spalvos neatitikimai. Tokie nežymūs spalvų variacijos nelaikomi Prekės kokybės trūkumu.

11. Nenugalima jėga (Force Majeure)

11.1. Šalis atleidžiama nuo atsakomybės už visišką ar dalinį sutartinių įsipareigojimų nevykdymą, jeigu įrodo, kad įsipareigojimų nebuvo galima įvykdyti dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, kurių šalis negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti sutarties sudarymo metu, ir kad negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui. Prie nenugalimos jėgos aplinkybių priskiriama: stichinės nelaimės (žemės drebėjimai, potvyniai, audros ir kt.), gaisrai, karai, masiniai neramumai, epidemijos, pandemijos, energetikos ar ryšio tiekimo sutrikimai, streikai ir kitos aplinkybės, nepriklausančios nuo šalies valios.

11.2. Apie nenugalimos jėgos aplinkybių atsiradimą šalis privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienas, pranešti kitai šaliai raštu. Laiku nepranešus, šalis netenka teisės remtis nenugalimos jėgos aplinkybėmis.

11.3. Esant nenugalimos jėgos aplinkybėms, sutartinių įsipareigojimų vykdymo terminas pratęsiamas šių aplinkybių galiojimo laikotarpiui. Pratęsiamas tiek kiek pardavėjui reikia laiko pagaminti prekes, susitariant individualiai.

12. Rinkodaros priemonės

12.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas ar žaidimus.

12.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Informacija apie galiojančias akcijas ir jų sąlygas pateikiama el. parduotuvėje.

13. Baigiamosios nuostatos

13.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Oficiali Taisyklių kalba yra lietuvių kalba. Bet kokie vertimai į kitas kalbas yra skirti tik informaciniams tikslams ir neturi teisinės galios.

13.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami geranoriškų derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka pagal Pardavėjo registracijos vietą, nebent imperatyvios teisės normos numato kitokią jurisdikciją (pvz., vartojimo ginčuose).

13.3. Pirkėjas, norėdamas pateikti skundą ar prašymą, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje (EGS): http://ec.europa.eu/odr/.